Blog #1

“Wat heb je een leuke feestlocatie! Wat voor werk doe je ernaast dan?”

Nou…niets. Wij werken fulltime aan BLUS. En dan komt die verbazende blik van onze gasten. Het is onbegrijpelijk dat wij met z’n tweeën onze uren kunnen vullen aan een ‘weekendbaan’. Er zitten zelfs weken bij van 60 uur vertellen we dan, maar dat kan er gewoon niet in. Misschien hebben jullie het artikel over ons als ondernemer gelezen in Business in Barneveld. Dan wordt het misschien allemaal iets duidelijker. Wij doen namelijk alles, maar dan ook alles, zelf.

Het welbekende van A tot Z is dan ook zeker van toepassing. Wij zorgen dat de locatie altijd in orde is, en geloof me, hier gaat meer tijd in zitten dan je denkt. Leuk dat enorme terras, en we zijn er erg blij mee, maar wat een onderhoud! Spinnenwebben, klimop snoeien, onkruid, algenaanslag, kauwgom, peuken, schilderen en nog veel meer. Het schoonmaken van de feestzalen, nog zo’n uitdaging; ramen lappen, sfeerdecoratie schoon maken, kaarsvet, en dan nog de bijzondere gevolgen van de feesten. Kauwgom van de vloer en onder de tafels weghalen (wekelijks het geval helaas), gebroken glas uit alle hoeken en gaten halen, confetti nog weken erna tegen komen, en het minst leuke van dit alles…alle vormen van uitwerpselen! Bedenk daar zelf de uitleg maar bij.

En dit is maar een greep uit de werkzaamheden op locatie bij BLUS. Wij vinden het erg belangrijk dat ieder feest een schoon en frisse start heeft. Deze frisheid voeren wij ook door in ons aanbod, en we houden graag de trends in de gaten. Inspiratie opdoen kan natuurlijk op verschillende manieren. Of dit op onze privévakantie is in Amerika of tijdens een inspiratie toer naar Tel Aviv, het kan gelukkig ook dichterbij huis. De Horecava, bedrijfsbezoeken met de JOS, of gewoon trendrapporten online raadplegen.

Deze inspiratie willen wij natuurlijk graag delen! In ons verkoopassortiment voor de feesten en partijen, op social media, maar voornamelijk met jou…de gast! Wij hebben ons gerealiseerd dat onze aanwezigheid op de sociale mediakanalen nou niet echt iets is om naar huis te schrijven. Ons excuus? Gewoon geen tijd. Naast het onderhouden van BLUS en de feesten zelf, komt natuurlijk ook het kantoorwerk om de hoek kijken. De standaard taken zoals inkoop, verkoop, financiële administratie, personeelszaken, e-mailcontact, dat loopt allemaal wel door. Maar die nieuwe dingen…daar gaat wel meer tijd in zitten. Gordijnen voor het raam, nieuwe activiteiten voor een borrelcafé, uitbreiding van food en drinks en meer. Het is niet zo even kiezen, we houden rekening met duurzaamheid, hufterproof voor alle ‘soorten’ feesten, en natuurlijk lekker Hollands…het mag natuurlijk niet te duur worden, maar wel hoge kwaliteit graag.

Dus BLUS start een nieuwe campagne…#kijkjeachterdeschermen. Wij willen jullie graag meenemen in het proces wat ervoor zorgt dat elk feest een topbeleving wordt. En daarbij willen wij toch maar eens meegaan met de ene trend die zich al jaren aanbiedt. Online zichtbaarheid! Een blog om je mee te nemen in de gekste verhalen uit de horeca, Pinterest om jou inspiratie te geven voor jouw eigen feest, en een maandelijkse nieuwsbrief om jullie op de hoogte te houden van alle nieuwtjes. Oh ja…Facebook en Instagram doen ook nog mee! En je raadt het al, ook dit gaan wij allemaal zelf doen.

Vraagje?
Neem contact
met ons op

Contact opnemen